יום ראשון- שיגעון (7)

שבוע חדש, אנרגיות חדשות וכדי להפוך את יום ראשון מ"יום ראשון, דיכאון…" ל"יום ראשון, שיגעון" אני מביאה כל שבוע ביום ראשון איזשהו לוגו, מיתוג שעבר מתיחת פנים. פעם מפה, פעם משם, פעם מוכר ופעם לא. והפעם: קיץ, חם, ים, בירה. הכי הגיוני, לא?!מיתוג מחדש בירהסאן מיגל. מימין הבקבוק החדש. נטול תווית (רק בצוואר הבקבוק), בעל הדפס תלת מיימדי אורכי וייחודי על גבי גוף הבקבוק, נראה אתכם מצליחים להתעלם מבקבוק כזה על המדף. בטיפול עדין ומינימלי התווית בצוואר הבקבוק הפכה לבעלת צבעים יותר קונטרסטים ובולטים. ללא ספק מיתוג מחדש שמחדד פנייה ללקוחותיה המתוחכמים של סאן מיגל, שגורמת לבירה להתמקם אי שם במעלה מדפי הפרימיום, כשהיא מושכת תשומת לב באופן ייחודי ונותנת לבירה את כל הבמה (מי אמר בירה לבמה ולא קיבל?)מיתוג מחדש סאן מיגל סידרת הפרימיום ה-1516 של הבירה (שקרויה ע"ש חוק טוהר הבירה של שנת 1516) ידועה בספרד על רכיביה שהם: מים, לתת, כשת ושמרים בלבד. כל בקבוק נושא חותם אדום ויחודי המבטיח את אותו "חוק הטוהר" של הבירה. העיצוב כבר זכה בפרס ברונזה בקטגורית עיצוב האריזות של Premios Best Pack.מיתוג מחדש בירה סאן מיגלאז מי בא לים?

מקור

כתיבת תגובה