עושים גם הזמנות לחתונות, בר / בת מצווש, בריתות ואירועים

יש משהו מלבב בזוג צעיר שעומד להתחתן ורוצה שההזמנה שלו תהיה "הכי הכי": הכי מיוחדת, הכי יפה, הכי מגניבה, הכי בולטת על המקרר והכי לא נזרקת לפח (לפחות עד למגנט של הבייבי שלהם).

יש זוגות עם סיפור מיוחד ויש זוגות שצריך לשבת איתם ולגלות מהו הסיפור שלהם (בדיוק כמו מיתוג), יש זוגות שיודעים בדיוק מה הם רוצים, ויש זוגות שגם שם הפטזיה של הכלה, מאז שהיא בת 6,  היא המובילה והמככבת.

מה הקשר בין פרות לחתונה? עדיאל ודקלה הכירו בהפגנת הרפתנים, באוגוסט החם של 2011, וכן, עדיאל הוא רפתן, חתונה בקיבוץ בדרום. אני מקווה שהריח של הפרות לא יגיע עד לשולחנות האורחים.

החיים הם סרט, יללא בואי נתחתן. הרעיון של ההזמנה הזו היה שילוב תמוונת של בני הזוג ואווירת הפאן שלהם. לא נפלתם מהרעיון, נכון? אבל בשלב היישום הם הפגינו אומץ והלכו עם קונספט ה"פוטורצח" עד הסוף, השאירו את הצבעוניות של התמונות לאלבום הירח דבש, והפורמט של ההזמנה היה מיוחד במינו, בדיק כמו אותו סטריפ נדיר שכמעט וכבר לא יוצא מתוך חור מכונות ה"פוטורצח" (ואם מישהו יודע איפה עוד יש כמה כאילו, אשמח לדעת). מצד אחד, התמונות, מצד שני- הטקסט, והמחמאות- בצד השלישי, או יותר נכון, הראשון.

אני? אני מהצד של הכלה. נועה ונדב שייכים יותר ל"צד של הכלה", שפינטזה על הזמנת "חלום". יצאנו ללוקיישן בטבע מצויידים במספר מצלמות (דיגיטאלית פשוטה, ריפלקס ו-2 מצלמות מסוג "לומו", אנלוגיות, בבחינת "צלם ושכח"). נועה לבשה את הגלבייה מהאשרם של אושו שבהודו, ונדב זרק עליו חולצת סיני. 3 שעות של צחוקים, ואפילו תפסנו את הכלב בפוזה שלא מאפשרת להשאיר אותו ישן על רצפת חדר העריכה.

מה אתה מסתכל, רוצה פוסטר? אורלי ואופיר הלכו עם קונספט הסרט, אבל יותר מהזווית של הכרזה הקולנועית, עם המון שנינות והומור עצמי, שנחבא בין השורות, כולל ביקורות משבחות על הסרט המצוין (איך לא) וקאסט שלא מבייש את בוליווד והוליווד יחדיו. נותר רק לנחש שהדמות היחידה האמיתית בהזמנה היא הכלבה מאחור.

בת-מצווש? את ההזמנה לדנה היה צריך להכין תוך 24 שעות, כולל שנת לילה, הפסקת אוכל, טיול עם הכלבה ותיקונים. דנה הכינה "בוק בת-מצווש" נהדר שהיווה לנו קרקע להזמנה. ברית מילה לתאומים

דברים טובים באים בזוגות. בהזמנות של בריתות קצת יותר קשה למצוא קונספט. 7 ימים (או חודש) לא מספיקים לנו להבין את דקויות הייחוד של העולל/ית/ים (עם כל הכבוד) וסיפור הלידה הוא בד"כ לא משהו שיכול להוות נקודת מוצא להזמנה (מי רוצה לבוא לאירוע שבהזמנה שלו יש פומפה, המייצגת אם הואקום איתו הגיח הפשוש לעולם?!). אבל ברית כפולה של תאומים בנים, היא דווקא כן קונספט.

הזמנה לבריתה

מזל טוב!

2 תגובות ל-“עושים גם הזמנות לחתונות, בר / בת מצווש, בריתות ואירועים

  1. מרגישים איך הכל תוסס משמחה ואופטימיות…

כתיבת תגובה