יום ראשון- שיגעון (5)

שבוע חדש, אנרגיות חדשות וכדי להפוך את יום ראשון מ"יום ראשון, דיכאון…" ל"יום ראשון, שיגעון" אני מביאה כל שבוע ביום ראשון איזשהו לוגו, מיתוג שעבר מתיחת פנים. פעם מפה, פעם משם, פעם מוכר ופעם לא.

זה מתחיל בד"כ בכמה שניות הללו שצריך לשלוף מהראש את הפרט ה"קטן" של קומת החניון המבוקשת, ודבר מוביל לדבר, והופ, לך תזכור איפה חנית. אם כבר אתה זוכר את הקומה, השאלה הגדולה היא איפה באותה קומה בדיוק? הרי כולם רוצים לחנות ליד המעלית, אבל גם זה כבר לא טריק כי יש יותר ממעלית אחת…אז נמצאה שיטה שחלק אימצו ובחלק מהחניונים נוצר ניווט צבעוני שמקל על הנהג (סליחה, מודיעין? איפה זה הקומה הסגולה…?) אז הנה לכם עוד מקום שהשתמש בשיטה המבורכת הזוkimtech

שנייה לפני מפגן חייל האוויר, קבלו משהו מהתחום: חברת Kimtech מבית Kimberly Clark, המובילה בתחום מוצרים לתיפעול משטחים בתחומים כגון: מוצרי בריאות, מטבחים מסחריים, מעבדות ושדות תעופה החליטה לשפר את נראותם היום יומית, כשהם עובדים לרוב עם מהנדסים ואנשי תחזוקה בתחום. האריזות החדשות שעוצבו למוצרייהם נתנו פתרון בולט בשטח ע"י הסדרתיות והעוצמה הויזואלית. נקודת המוצא היתה שבתחום השימוש של המוצרים הללו, אין אופציה לטעויות. בתהליך העבודה כל מוצר עובר אישור של מחלקת ההנדסה כדי שלא יווצר מצב שחומר לא נכון הגיע למקום הלא נכון (ובזמן), ולכן הקונספט החדש היה שאוב מקונספט הניווט בחניונים העמוסים במקומות חנייה וקומות.ולכן, כמו בחניון, הצבע והאות הודגשו והובלטו בצורה משמעותית, או יותר נכון, כמו שאמר Steve Borengasser, בכיר המחלקת השיווק של חברת Asia-Pacific, אנחנו בסה"כ נותנים לאנשים את הכלים לזכור בצורה יותר טובה (איזה ניסוח מדוייק לעבודה של מעצב גרפי).גם הלוגו עבר "מיתוג מחדש" ומעכשיו, גם אותו לא ניתן לפספס, בכל משטח שהוא יהיה, וגם אם המשטח יהיה מאוד גדול וגם אם יסתכלו עליו ממש מרחוק.מינימום האמצעים הגרפיים שע"ג האריזה, נותן המון מקום לשם המוצר (הדגם), ובמה בולטת בצבעוניות המיוחדת של כל מוצר בפני עצמו, ועם זאת, הסדרתיות של כל המוצרים יחדיו. יש כמה חניונים בארץ שיכולים לשאוב רעיונות, זה יחסוך לי הרבה זמן של חיפושי חנייה (ולא נכנס לשמות).

אפילו יצא פוסט שהוא ברובו בצבעי כחול-לבן, אז יום עצמאות שמח 🙂

מקור

2 תגובות ל-“יום ראשון- שיגעון (5)

  1. פוסט מדליק ומעניין!

כתיבת תגובה